نوشته های تازه

سارقان محتویات ترانس برق تونل پیامبر اعظم دستگیر شدند

  فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: سارقان محتویات ترانس برق تونل پیامبر اعظم دستگیر شدند. به گزارش دیارمهر به نقل از  مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع تخریب و سرقت محتویات داخل ترانس برق تونل پیامبر اعظم در محور مواصلاتی اهرم به سمت کلمه و ایجاد خاموشی […]

اشتراک گذاری
24 شهریور 1396

 

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: سارقان محتویات ترانس برق تونل پیامبر اعظم دستگیر شدند.

به گزارش دیارمهر به نقل از  مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع تخریب و سرقت محتویات داخل ترانس برق تونل پیامبر اعظم در محور مواصلاتی اهرم به سمت کلمه و ایجاد خاموشی در منطقه، ماموران انتظامی شهرستان با تشکیل اکپی اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اداره برق هر دو شهرستان تنگستان و دشتستان در کمترین زمان ممکن در برقراری ارتباط و رفع نقص قطعی و خاموشی ایجاد شده اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان اضافه کرد: با پیگیری ویژه موضوع و با انجام تحقیقات و تلاش ماموران پاسگاه انتظامی بخش بوشکان و پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان در نهایت گروه ۲ نفره سارقین کمتر از ده ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سهرابی عنوان داشت: سارقین به همراه اموال مسروقه و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان دشتستان شناسایی  و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه هر ۲ نفر متهم با هماهنگی و اخذ مجوز قضایی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی دشتستان قرار گرفته‌اند گفت: سارقین در بازجویی‌های اولیه ماموران به سرقت محتویات ترانس برق تونل پیامبر اعظم اعتراف کردند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *