نوشته های تازه

مراسم اختتامیه اولین مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان شهر بوشکان +تصاویر

مراسم اختتامیه اولین مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان شهر بوشکان با حضور مسئولین بخش و شهر بوشکان و همچنین بانوان ورزشکار و ورزش دوست در محل سالن ورزشی انقلاب شهر بوشکان برگزار شد. در این مراسم که عصر روز شنبه سوم تیرماه برگزار شد آقایان تنگستانی بخشدار بوشکان، صیادی نماینده اداره آموزش و پرورش بخش، نوروزی […]

اشتراک گذاری
05 تیر 1396

مراسم اختتامیه اولین مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان شهر بوشکان با حضور مسئولین بخش و شهر بوشکان و همچنین بانوان ورزشکار و ورزش دوست در محل سالن ورزشی انقلاب شهر بوشکان برگزار شد.

در این مراسم که عصر روز شنبه سوم تیرماه برگزار شد آقایان تنگستانی بخشدار بوشکان، صیادی نماینده اداره آموزش و پرورش بخش، نوروزی شهردار بوشکان، بازدار عضو شورای شهر بوشکان، حاج آقا برزگر روحانی مستقر در شهر بوشکان و مسئولین ورزشی آقای خرم نماینده اداره ورزش و جوانان بخش، خانم فخری مسئول ورزش بانوان بخش حضور داشتند و درپایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و تشویق پرشور بانوان حاضر در سالن از تیم های شرکت کننده و همچنین از خانم دائمی فرد بعنوان مربی و برپا کننده این مسابقات، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لازم به ذکر است که این مسابقات برای اولین بار در بخش بوشکان برگزار گردید و طی مدت دو شب و بین سه تیم انجام شد که به ترتیب تیم های پیروزی بوشکان، صبای بوشکان و نگین سرخ بوشکان مقام اول تا سوم را از آن خود کردند. این مسابقات را خانم دائمی فرد بعنوان مربی فوتسال و مسئول ورزش بانوان شهر بوشکان در کنار حضور خانم فخری مسئول ورزش بانوان بخش بوشکان قضاوت و داوری کردند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *