نوشته های تازه

شنیده های انتخاباتی بخش بوشکان ، انتخابات طلحه زنده شد ، اعتلاف رفقا بر علیه رقباو….

کم کم با نزدیک شدن به روز انتخابات ، بازار تبلیغات و تلاش کاندیداها برای جلب آرا مردم داغ و داغ تر شده است. اگر چه حساسیت تبلیغات ریاست جمهوری ، انتخابات شوراها را به حاشیه برده ولی از گوشه کنار می توان نشانه هایی از شور و اشتیاق انتخاباتی داوطلبین شورا را هم شنید. […]

اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1396

کم کم با نزدیک شدن به روز انتخابات ، بازار تبلیغات و تلاش کاندیداها برای جلب آرا مردم داغ و داغ تر شده است. اگر چه حساسیت تبلیغات ریاست جمهوری ، انتخابات شوراها را به حاشیه برده ولی از گوشه کنار می توان نشانه هایی از شور و اشتیاق انتخاباتی داوطلبین شورا را هم شنید.

  • باز هم از طلحه شروع می کنیم ، جایی که شنیده میشه با پس گرفتن انصراف یکی از منصرفین ، خطر لغو فعلا از بیخ گوش این انتخابات رد شده اما به نظر می رسد این حوزه با دارا بودن فقط شش کاندید رقابت چندان نفس گیری را نداشته باشد.
  • از فاریاب ۱۸ کاندیدایی خبر می رسد که ۷ نفر از داوطلبن آن حوزه نیز منصرف شده و حالا بازار داغ رقابت میان ۱۱ نفر دیگر داغ داغ است.
  • در خون هم شنیده ها حاکی است که طرف های رقیب در حال رایزنی با سایر داوطلبین برای کمتر کردن کاندیداها و جدی تر شدن رقابت هستند.
  • اما در این میان برخی حوزه ها هم وارد کارزار اعتلافی شده اند و داوطلبان رفیق برای داوطلبان رقیب شاخ و شانه می کشند. در حوزه کلمه ، فاریاب ، خون و بوشکان انتخابات وارد مرحله اعتلاف شده است.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *