نوشته های تازه

قاچاقچیان جان مردم بخش ارم و بوشکان را به خطر انداخته اند / اقدام فوری لازم است

جان مردم منطقه ارم و بوشکان به شدت در خطر است و عبور و مرور آنها در جاده های مواصلاتی به دلیل عبور قاچاقچیان کالا با خطرات شدیدی روبروست . سوک نوشت:  اخیرا قاچاقچیان کالا برای دور زدن گلوگاه شهید صلاحی دشتستان ، اقدام به عبور از مسیر اهرم – کلمه – تنگ ارم و […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1395

جان مردم منطقه ارم و بوشکان به شدت در خطر است و عبور و مرور آنها در جاده های مواصلاتی به دلیل عبور قاچاقچیان کالا با خطرات شدیدی روبروست .
سوک نوشت:  اخیرا قاچاقچیان کالا برای دور زدن گلوگاه شهید صلاحی دشتستان ، اقدام به عبور از مسیر اهرم – کلمه – تنگ ارم و ورود به جاده اصلی بوشهر – شیراز  بعد از گلوگاه شهید صلاحی می کنند که عبور قاچاقچیان کالا به علت سرعت بالا تاکنون حوادث ناگواری را رقم زده اند و عملا جاده مورد اشاره با نا امنی فراوانی روبرو شده است و تصادفات دردناکی را رقم زده اند . البته در بعضی موارد شاهد زورگیری ! نیز در این جاده ها بوده ایم که برای غارت قاچاقچیان کمین کرده بوده اند !

بر اساس گزارشات مردمی و مشاهدات خبرنگار سوک ، تا قبل از این فقط ماشین های سبک قاچاقچیان کالا از این محور عبور می کرده اند اما اکنون کار بجایی رسیده است که کالاهای قاچاق را با تریلی و کامیون از این مسیر جابجا می کنند .

در بسیاری از موارد مشاهده می شود که قاچاق چیان بصورت کاروانی – بیش از ده ماشین – از این مسیر با سرعت بسیار بالا عبور می کنند . حال جای سوال است که در استان بوشهر چه خبر است ؟ این همه کالای قاچاق از کجا آمده است ؟ آیا مرزها تا این حد بی در و پیکر است ؟

Image result

بنظر می رسد مرزها صاحب دارد و آنچه که عملا به عنوان کالای قاچاق وارد کشور و راهها می شود تنها از درون گمرکات کشور و تحت عنوان ” کالای همراه ملوان ” می باشد که این خود جای بحث جداگانه ای دارد که بزودی به آن خواهیم پرداخت .

اما گزارشات رسیده به خبرنگار سوک حکایت از آن دارد که مردم منطقه بلوک (بخش ارم و بوشکان) تصمیم دارند تا در صورتی که مسئولان اقدام فوری و قاطعانه نکنند ، خود با قاچاقچیان و نا امن کنندگان جاده های منطقه برخورد کنند !

امیدواریم مسئولان مربوطه مخصوصا استاندار ، دادستان و فرمانده انتظامی استان از امروز اقدامات فوری را تدارک ببیند تا خدای ناکرده شاهد اتفاقات تلخ در منطقه نباشیم .

در این ارتباط گفتنی ها بسیار است که در روزهای آینده بیشتر به آن خواهیم پرداخت .

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *